poniedziałek, 1 sierpnia 2011

szampon Garnier OLEJEK AWOKADO i MASŁO KARITE




Dokładna nazwa i kategoria (np. tusz do rzęs) kosmetyku:   

Szampon Garnier Naturalna Pielęgnacja, 
Natur Care,   szampon do włosów
OLEJEK AWOKADO i MASŁO KARITE

Nazwa producenta: Garnier

Opis produktu: 

Jak każda kobieta potrzebuję zmian, więc i w mojej kosmetyczne nadszedł na nie czas. Znudzona zapachem szamponu Garnier Fructis  szukałam jego godnego następny, zaufałam więc sprawdzonej marce Garnier wybrałam ten z linii, Naturalna Pielęgnacja z zawierający olejek z awokado i masło karite. 
Nie ukrywam,że przyciągnął moją uwagę ciekawym opakowaniem (ach ten listek na nakrętce ;) ), przystępną ceną i ładnym zapachem. 
Niestety okazał się totalną klapą (i to dosłownie !).

Na etykiecie widnieje napis: "do włosów suchych i zniszczonych" (moje były zniszczone rozjaśnianiem) sądziłam, że to szampon idealny dla mnie, więc używałam go raz dziennie, codziennie.

Po dłuższym i tak częstym stosowaniu go okazało się, że moje włosy wyglądają jakby były przetłuszczone (odczuwałam z tego powodów straszny dyskomfort psychiczny :( ), są przyklapnięte. 
Wyglądałam okropnie !


Miejsce zakupu:  dział kosmetyczny w supermarkecie


Ilość zużytych opakowań: 0,5


Cena:  ok. 7  zł


Ocena (w skali 1-10):  2


Czy kupiłabyś/ kupiłbyś ten produkt ponownie?: 
NIE !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz