wtorek, 10 stycznia 2012

L'Oreal, Elseve Multiwitamina, Szampon i odżywka 2w1 do włosów normalnych



Dokładna nazwa i kategoria (np. tusz do rzęs) kosmetyku:  

L'Oreal, Elseve Multiwitamina, Szampon i odżywka 2w1 do włosów normalnych


Nazwa producenta:  L'oreal Paris

Opis produktu:

ma ładny zapach, włosy są po nim delikatne w dotyku, błyszczące i łatwo się rozczesują. Zaczęłam używać tego produktu po Garnierze Fructisie wzmacniającym i czuję, że moje włosy potrzebowały tej zmiany. Przestałam go używać tylko dlatego, że nie było go w sklepie, w którym go kupiłam i nie mogłam go znaleźć w innych sklepach. Myślę, że jeszcze kiedyś wrócę do używania go.

Miejsce zakupu: Makro

Ilość zużytych opakowań:  3

Cena:   ok. 12  zł

Ocena (w skali 1-10):  9, bo ideały nie istnieją  ;)

Czy kupiłabyś/ kupiłbyś ten produkt ponownie?:  Tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz